sites map

Wednesday 4 May 2011

haha . tragedi . :)

kenangan pahit :(


exciden di tman kote masai :) haha . aku pons x sngke cm ne aku bole exciden . mmg kelakar gile , n then aku btol btol mrah giler mase tuh . aduhai . akuu pons ta tahu naa ckap cm ne . aku melintas jalan . n then dye langgar , nseb baex aku x luke ape ape , n then dye sempat break . law x . da jtuh da . da laa rmai orang at citu , RAMAI LELAKI :) haha . law aku jtuh , pehh . wat malu jek bhai ! :D ish ish . my moms mmg trkejut gile , n then dye mmg risau sngat sngat , eja cam nak mrah jek spe yang bwak moto tuh , nseb baek aa kau encem ! HAHA (GATAI ) . ps tu budak tuh sempat agy mntak no fon . haha . peh . n jek aku bg . haha . xde la , maen maen jek , SETIA ITU PENTING :) HUHU . n then smapi sekarang . eja mmg berhati hati x kan berlaku agy . x saket but malu :) HEHE

No comments:

Post a Comment